اعلام آمادگی میلیون ها بسیجی برای اعزام به سوریه

اعلام آمادگی میلیون ها بسیجی برای اعزام به سوریه
سردار نقدی عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با ۲۲ میلیون عضو تشکیلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.
به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری آغاز هفته بسیج ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع) و همچنین درگذشت مادر شهید بابایی اظهار داشت: سی و ششمین سالروز ولادت بسیج را در حالی گرامی می‌داریم که این تشکل امروز در اوج شکوفایی و عزتمندی خود است و بهترین روزهای خود را در تاریخ می‌گذراند. 

وی افزود: خوشبختانه امروز بسیج به عنوان نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی و حضور مردم در صحنه‌ها تبدیل شده است. 

سردار نقدی تصریح کرد: شعار هفته بسیج «بسیج مظهر عزم ملی و مدبریت جهادی» است و اجتماع میلیونی بسیجیان سراسر کشور در روز 5 آذر برگزار خواهد شد.
 
وی وضعیت امروز بسیج را در اوج اقتدار و شکوفایی و در بهترین شرایط تاریخ خود عنوان کرد و گفت: بسیج با 22 میلیون عضو تشکیلاتی و 2هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است. 
 
وی اظهار داشت: بسیج حضور گسترده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی دارد. 

سردار نقدی با بیان اینکه امروز لیبرال دموکراسی غرب صحنه‌ها را به طور کامل وا داده است، عنوان کرد: لیبرال- دموکراسی توانایی آوردن مردم به پای صندوق‌های رأی را ندارد و به استخدام مزدوران داخلی و خارجی می‌پردازد.

وی گفت: مردم‌سالاری دینی ما نه تنها در انتخابات، حضورهای سیاسی دارد بلکه در همه زمینه‌ها پا در رکاب است و مردمی دارد که جدایی آن‌ها از نظام و دولت گمان بسیار محالی بوده، زیرا نماد این مردم بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بسیج میلیون‌ها انسان بدون منت، مزد، رتبه و درجه خاص تنها برای تعالی کشور و رضای خدا مشغول هستند، افزود: امروز دو هزار گردان رزمی امام حسین(ع)، امام علی(ع) و بیت‌المقدس، گردان‌های آماده و پا در رکاب ما هستند که فکر تجاوز به کشور را غیرممکن می‌کنند.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه چندین هزار گردان عاشورا  و الزهرا(س) نیز آماده دفاع از میهن هستند، تأکید کرد: طبیعی است که دشمنان ما وقتی می‌بینند که چنین قابلیت‌هایی ندارند به ما حسد و رشک بورزند.

وی با بیان اینکه امروز حضور بسیج به عرصه‌های نظامی محدود نیست بلکه بسیج، مرد همه میدان‌هاست، گفت: عرصه‌های اقتصادی، نظامی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی بخشی از عرصه‌های فراوان فعالیت‌های بسیج در کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوره تمرین جنگ نرم برای بسیجیان پایان یافته است، خاطرنشان کرد: بسیجیان آموزش‌دیده ما آماده‌اند حماسه‌ای به مانند حماسه 8 سال دفاع مقدس را در عرصه جنگ نرم با دشمن خلق کنند.

وی در ادامه از برپایی جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسیجی و سخنرانی سرلشکر فیروز آبادی در روز اول آذر و افتتاح هزار سالن ورزشی «9دی» و «صالحین» در روز دوم آذرماه خبر داد.

سردار نقدی با اشاره به افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی بسیج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اینترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصریح کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نیز روز 6 آذر در استان‌های منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس از حلقه وجوبی امر به معروف خارج نیست و بسیج از تمام ظرفیت‌ها البته با شیوه‌های صحیح در این امر استفاده می‌کند، گفت: هیچ مدیری نباید از امر به معروف بترسد چراکه این تضعیف مدیریت نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظیفه داشتیم به این امر بپردازیم چون امر به معروف، قانونی است که خدا در قرآن آورده است.

سردار نقدی افزود: برخی می‌گویند امر به معروف، تضعیف مدیر است که این‌طور نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، اظهار داشت: منکر سیاسی و همکاری با دشمن بدتر از منکر بدحجابی و منکرهای اخلاقی است و ما منکرات اقتصادی نیز داریم که باید نهی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: میلیون‌ها بسیجی در ایران آماده اعزام به سوریه و غزه هستند و به ما مراجعه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه ما مدافع حقوق ملت هستیم، تأکید کرد: اگر در توافق هسته‌ای، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بیاید که بسیار بعید می‌دانیم، نه مردم و نه بسیج از آن‌ها حمایت نخواهند کرد. 

سردار نقدی افزود: مردم و بسیج حامی مذاکره کنندگان هستند، چه حقوق ایران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: آمریکا باید زیاده‌خواهی‌ها را کنار بگذارد تا توافقی عادلانه و بدون اجحاف صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «شبکه اطلاع رسانی ملی» برای کشور، حقی مسلم‌تر از انرژی هسته‌ای است، گفت: مدیریت ضعیف و قابل انتقادی در این عرصه صورت گرفته است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شبکه اطلاع رسانی ملی بسیج در 30هزار نقطه مشترک دارد، تصریح کرد: باید دنبال دست‌های پنهانی باشیم که نگذاشتند وارد این عرصه شویم.

وی درباره جوسازی غربی‌ها در مورد پرواز مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی نیز گفت: دشمنان شیطنت کنند تا ببیند پهپاد RQ ایرانی به سراغ آن‌ها می‌رود و شلیک می‌کند تا باورشان شود پروازش نمایشی نبود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سفارت آمریکا در بغداد را مرکز فرماندهی داعش دانست و گفت: بسیجیان خیلی دوست دارند به آنجا بروند اما بسیجیان عراق پای کارند و نیاز به ما نیست.

سردار نقدی افزود: من با برخی از آن‌ها همسنگر بودم و می‌دانم که تجربیات جنگی خوبی دارند.

وی اظهار داشت: نقشه آمریکا «هم مرز کردن» داعش با ایران برای فشار به ما بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: نیازی به حضور نظامیان ایران در عراق نیست، اما اگر آموزش بخواهند، صورت می‌گیرد، همان‌طور که تاکنون صورت گرفته است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: